A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Сарненської міської ради

Семінар-практикум для корекційних педагогів, асистентів вихователів, вихователів інклюзивних груп закладів дошкільної освіти “Моторний розвиток - основа мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами”

Дата: 22.11.2024 15:27
Кількість переглядів: 26

22 листопада 2024 року у приміщенні ЗДО №9 "Росинка" м. Сарни відбувся семінар-практикум для корекційних педагогів, асистентів вихователів, вихователів інклюзивних груп закладів дошкільної освіти “Моторний розвиток - основа мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами”.

 Модератори:

Руслана Третяк, директорка комунальної установи "Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників";

Анжела Чинча, директор закладу дошкільної освіти №9 "Росинка".

 Спікери:

Наталія Городнюк, методист закладу дошкільної освіти №9 "Росинка";

Тетяна Ребешко та Світлана Мірко, вихователі інклюзивних груп закладу дошкільної освіти №9 "Росинка";

Валентина Корнійчук та Ірина Власова, корекційні педагоги закладу дошкільної освіти №9 "Росинка";

Ольга Бортнік, учитель-логопед закладу дошкільної освіти №9 "Росинка";

Марія Бережна, фізінструктор закладу дошкільної освіти №9 "Росинка".

 Учасники заходу були ознайомлені із нейропсихологічними механізмами, які пояснюють тісний зв'язок між моторними й мовленнєвими навичками. Була представлена «Піраміда формування мовлення», яка є ключовим інструментом у розумінні стратегії розвитку мовлення.

 У практичній частині педагоги закладу дошкільної освіти №9 "Росинка" поділилися своїм досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Були презентовані вправи на розвиток візуального і слухового сприйняття, моторні вправи та звуконаслідування, техніки розвитку імітації та пропріоцептивної системи, нейроігри, що сприяють гармонійному розвитку мовлення.

 Особливий акцент був зроблений на інноваційній методиці "Ступалки-Логос" за розробкою Миколи Єфименка. Були представлені практичні вправи, спрямовані на розвиток моторики та мовлення у дітей з особливими освітніми потребами. Учасники семінару мали змогу самостійно виконати запропоновані вправи та відчути їхню ефективність.

 Семінар-практикум став платформою для обміну досвідом, практичних напрацювань та нових ідей у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Педагоги отримали практичні рекомендації, які допоможуть ефективно розвивати моторні та мовленнєві навички у дітей.

 "Нема імітації – нема мовлення".

"Немає предметної дії – не буде усвідомлено".

"Нема сюжетної гри - не сформується фразове мовлення".

"Тренуючи тіло - тренуємо мозок".



« повернутися

Вхід для адміністратора