Школа майстерності для асистентів вчителів закладів освіти «Технології подолання навчальних та поведінкових труднощів у дітей з особливими освітніми потребами в освітньому процесі».
28 жовтня 2022 року відбулось засідання Школи майстерності для асистентів вчителів закладів освіти «Технології подолання навчальних та поведінкових труднощів у дітей з особливими освітніми потребами в освітньому процесі».
Організатори: комунальна установа «Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників», управління освіти Сарненської міської ради.
Модератор: Третяк Руслана Федорівна, директор комунальної установи «Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників».
Руслана Федорівна закцентувала увагу педагогів на порядку організації інклюзивного навчання в закладах освіти та документах асистента вчителя щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами.
З навчальними та поведінковими труднощами у дітей з обмеженими можливостями учасників заходу ознайомила Ольга Карповець, асистент вчителя Сарненської гімназії №3, а з організацією роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в онлайн-форматі в умовах воєнного стану – Вікторія Окач, практичний психолог Костянтинівської гімназії.
З досвіду роботи щодо особливостей організації інклюзивного навчання в закладі освіти та форм роботи поділилися практичні психологи Ремчицького ліцею Валентина Рибачок та Кричильського ліцею ім. Леоніда Куліша-Зіньківа Валентина Сорока.
Асистенти вчителів отримали методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладі освіти в умовах воєнного стану.