Панельна дискусія для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти “STREAM-освіта: практичний кейс та методичні рекомендації”.
18 жовтня 2022 року відбулася панельна дискусія для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти “STREAM-освіта: практичний кейс та методичні рекомендації”.
Мета заходу: ознайомити педагогів з альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”.
Організатор: комунальна установа «Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників».
Модератор: Тетяна Мельник, консультант комунальної установи «Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників», зазначила, що з кожним роком STREAM-освіта стає все популярнішою серед педагогів дошкілля. Причин кілька: тісна інтеграція різних освітніх напрямів, практична спрямованість знань, акцент на дослідницькій діяльності, конструюванні, моделюванні, а також сюжетній грі як способі перевірки зробленого на практиці.
Спікери заходу:
- Олена Теремок, вихователь ЗДО (ясла-садок) №6 «Казка»;
- Тетяна Гриневич, вихователь ЗДО (ясла-садок) №6 «Казка»;
- Наталія Добринська, фізінструктор ЗДО (ясла-садок) №6 «Казка»;
- Ірина Кидун, вихователь ЗДО (ясла-садок) №4 «Сонечко».
На заході були висвітлені наступні питання:
- STREAM – освіта тренд: від теорії до практики;
- Впровадження ідей STREAM-освіти в освітню діяльність з дошкільниками “Інженерія”: проєктування, наочне моделювання, конструювання;
- Дослідницька діяльність математичного змісту з дошкільниками за підходами STREAM-освіти;
- Фрактали: математика, мистецтво, винахідництво. Впроваджуємо STREAM-освіту;
- Ігрова діяльність, дитяче експериментування і STREAM-освіта.
Учасники заходу отримали методичні рекомендації щодо моделювання освітньої діяльності за напрямами STREAM.