Відбулося онлайн-засідання творчої майстерні фахівців інклюзивних класів "Компетентнісний підхід у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами"
4 березня 2021 року відбулось онлайн-засідання творчої майстерні фахівців інклюзивних класів "Компетентнісний підхід у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами", мета якої - підвищити професійну компетентність фахівців інклюзивних класів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Третяк Руслана Федорівна, директор КУ "Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників", наголосила на важливості компетентнісного підходу у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
На засіданні учасники вебінару представили проєкти, які посіли призові місця у І турі ХVIII конкурсу-ярмарку педагогічної творчості, де висвітлені аспекти та елементи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та компетентності фахівців інклюзивних класів:
- Похозей О.С., вчитель спецкласу Цепцевицького ліцею («Вправи та ігри для дітей з порушеннями зору»);
- Третяк Р.Ф., практичний психолог Сарненської гімназії №3, Крот О.Р., практичний психолог КЗ «Центр дитячої та юнацької творчості» («Використання ігрових технологій у роботі з дітьми із затримкою психічного розвитку. Настільна гра «Розумний смайлик»);
- Жученя Н.Л., практичний психолог Тріскинського ліцею, Леончик І.О., практичний психолог Тутовицького ліцею («Корекційна програма для дітей дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення «Веселий та кмітливий язичок»);
- Ткачук Н.В., вчитель історії Сарненської гімназії №3 («Психолого-педагогічні передумови супроводу дітей з особливими освітніми потребами в освітньому просторі»);
- Максимович К.С., Данильчик К.М., асистенти вчителя Сарненський ліцей №1 ім. Т.Г. Шевченка («Здоров’язбережувальні технології для дітей з особливими освітніми потребами»);
- Малайчук Т.В., заступник директора Городецького ліцею («Впровадження інклюзії у закладі освіти. Практичні аспекти»);
- Дриганець В.К., вчитель індивідуального навчання Чемернянської гімназії («Інклюзивна освіта: крок за кроком»);
- Брик Т.В., асистент вчителя Цепцевицького ліцею («Створення єдиного психологічного комфортного освітнього середовища для дітей, що мають різні освітні можливості»);
- Долід Н.С., асистент вчителя Орлівської початкової школи («Діти з особливими освітніми потребами»).