A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Сарненської міської ради

Відбулося онлайн-засідання творчої майстерні фахівців інклюзивних класів "Компетентнісний підхід у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами"

Дата: 04.03.2021 20:49
Кількість переглядів: 108

4 березня 2021 року відбулось онлайн-засідання творчої майстерні фахівців інклюзивних класів "Компетентнісний підхід у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами", мета якої - підвищити професійну компетентність фахівців інклюзивних класів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Третяк Руслана Федорівна, директор КУ "Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників", наголосила на важливості компетентнісного підходу у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

На засіданні учасники вебінару представили проєкти, які посіли призові місця у І турі ХVIII конкурсу-ярмарку педагогічної творчості, де висвітлені аспекти та елементи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та компетентності фахівців інклюзивних класів:

- Похозей О.С., вчитель спецкласу Цепцевицького ліцею («Вправи та ігри для дітей з порушеннями зору»);

- Третяк Р.Ф., практичний психолог Сарненської гімназії №3, Крот О.Р., практичний психолог КЗ «Центр дитячої та юнацької творчості» («Використання ігрових технологій у роботі з дітьми із затримкою психічного розвитку. Настільна гра «Розумний смайлик»);

- Жученя Н.Л., практичний психолог Тріскинського ліцею, Леончик І.О., практичний психолог Тутовицького ліцею («Корекційна програма для дітей дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення «Веселий та кмітливий язичок»);

- Ткачук Н.В., вчитель історії Сарненської гімназії №3 («Психолого-педагогічні передумови супроводу дітей з особливими освітніми потребами в освітньому просторі»);

- Максимович К.С., Данильчик К.М., асистенти вчителя Сарненський ліцей №1 ім. Т.Г. Шевченка («Здоров’язбережувальні технології для дітей з особливими освітніми потребами»);

- Малайчук Т.В., заступник директора Городецького ліцею («Впровадження інклюзії у закладі освіти. Практичні аспекти»);

- Дриганець В.К., вчитель індивідуального навчання Чемернянської гімназії («Інклюзивна освіта: крок за кроком»);

- Брик Т.В., асистент вчителя Цепцевицького ліцею («Створення єдиного психологічного комфортного освітнього середовища для дітей, що мають різні освітні можливості»);

- Долід Н.С., асистент вчителя Орлівської початкової школи («Діти з особливими освітніми потребами»).


« повернутися

Вхід для адміністратора