A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Сарненської міської ради

Відбувся вебінар для практичних психологів та соціальних педагогів

Дата: 01.02.2021 08:11
Кількість переглядів: 138

Фото без опису29 січня 2021 року відбувся вебінар для практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти «Структура  та алгоритм психологічного консультування». Мета заходу: сприяти зміні поведінки особистості, щоб жити продуктивно, відчувати задоволеність життям, незважаючи на соціальні обмеження; забезпечити ефективне ухвалення життєво важливих рішень, вміння зав’язувати і підтримувати міжособистісні відносини; розвивати навички подолання труднощів при зіткненні з новими життєвими умовами та обставинами, розвитку здатності контролювати своє оточення і власні реакції, що провокуються.

Модератор вебінару – Третяк Руслана Федорівна, директор КУ «Сарненський ЦПРПП» Сарненської міської ради, практичний психолог, «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії», «психолог-методист», наголосила на меті та завданнях психологічної консультації, етичному кодексі психолога стосовно психологічної консультації.

Спікерка заходу – Лешкевич Олена Йосипівна, практичний психолог, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії Сарненського районного ліцею «Лідер», детально описала, якими повинні бути алгоритм та структура психологічної консультації, яку документацію потрібно вести в даному напрямку роботи.

Серед питань, які висвітлювались на вебінарі:

Підсумки ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів та соціальних педагогів у номінації «Розвивальна робота» та підготовка пакету документів на ІІІ етап конкурсу.

Особливості подачі дослідницьких робіт на ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України в Рівненській області в 2021 році.

Проведення XVIII конкурсу-ярмарку педагогічної творчості.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора